Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Selva

Motory SELVA si můžete vyzvednout z našeho externího skladu během 1-2 dnů.

SELVA MOTOR CODES-SCHELLERS

C: Krátké boty

L: Dlouhé boty

SIC: Krátký start, ruční startování, verze s nádrží u hlavy:

EI: Elektrické startování s integrovanou startovací baterií
EBL:

EIBC: Elektrický startér s integrovanou baterií s ručním ovládáním

ESTC: Elektrický startér, provedení s dálkovým ovládáním, krátký zavazadlový prostor

ESTL: Electric start, remote control design, long boot

ESTLT: Electric start, remote control version, lifting aid, long boot

ESTLPT: Elektrické startování, verze s dálkovým ovládáním a posilovačem, dlouhý kufr

XL: Extra dlouhý kufr


12produkt 112
12produkt 112



4-taktní lodní motor předefinován ve výrobě


V roce 1998 představila společnost Suzuki svůj první 4-taktní benzínový motor se vstřikováním. Dnes Suzuki nabízí celou řadu 40 výkonných motorů, z nichž 21 modelů je vybaveno systémem elektronického vstřikování paliva.

Řada pokročilých inovací a odvážných nápadů charakterizuje vývoj, který přinesl společnosti Suzuki ovoce v podobě čtyř mezinárodních ocenění za průkopnický vývoj. Současně si Suzuki vydobyla postavení, které je mnohem důležitější než ocenění. Získala si srdce a uznání jachtařů od pobřeží k pobřeží po celém světě.

Když máte před sebou otevřené moře a celý den, není na lodi místo pro druhé nejlepší. Jachting je boj s vodou a síla lodního motoru Suzuki je největší zbraní člověka. Síla, která vám umožní doletět na jakoukoli vzdálenost. Schopnost, která vám umožní jet rychleji a dál než kdykoli předtím. A samozřejmě naprostá spolehlivost, díky níž to můžete dělat den za dnem, sezónu za sezónou a v nejrůznějších podmínkách.


Představujeme vám světovou špičku ve výrobě čtyřtaktních lodních motorů

Je snadné říci, že jste první, ale je velmi těžké toto tvrzení doložit. Suzuki drží slovo a je přesvědčeno, že žádná jiná značka na světě se nemůže rovnat jeho čtyřtaktním lodním motorům V6. Žádný jiný motor nebyl vyvinut s takovou péčí a žádný jiný motor nebyl vyvinut s takovým ohledem na potřeby uživatele jako Suzuki.

A žádný nevyniká takovým rodokmenem jako rodina motorů, jejíž oceňované čtyřtaktní motory dělají ze Suzuki skutečně světovou jedničku v oblasti čtyřtaktních lodních motorů se vstřikováním paliva. Suzuki je motocykl, který byl stvořen k rozrážení vln. Neutuchající a neklidný výkon, neuvěřitelná hospodárnost a jedinečnost, která vtiskla jeho jméno do lidského povědomí.

Suzuki stanovila nová měřítka ve výrobě čtyřdobých lodních motorů. Důraz je kladen na účinnost, hospodárnost, výkon a především na zážitek. A tato technologie vynesla společnosti Suzuki čtyři produktová ocenění. Pouze Suzuki nabízí ve své modelové řadě tři čtyřtaktní modely V6 s výkony 250, 225 a 200 koní, aby ještě lépe splnila různorodá očekávání uživatelů.


Plynulá regulace ventilů


Vyladěno na výkon Systém regulace je vynikající, zajišťuje špičkový výkon motoru a umožňuje vysokou akceleraci v nízkém a středním rozsahu otáček. Vysoce výkonné motory pracují s otevíráním ventilů; sací i výfukové ventily jsou otevřeny po krátkou dobu. Délku tohoto časového rozsahu řídí motor časováním otevření sacího ventilu. Díky tomu je motor nejen úspornější a ekologičtější, ale také výkonnější.

Vícekanálový sací systém


Spalovací motor je zároveň čerpadlem vzduchu, protože ke spalování je zapotřebí vzduch a plyny po spalování unikají ze spalovací komory. Účinné sání a výfuk jsou proto nezbytné pro dosažení vysokého výkonu. Z tohoto důvodu byla sací strana navržena tak, aby při nižších otáčkách motoru vstupoval vzduch do motoru sacími trubkami přizpůsobenými motoru, zatímco při vyšších otáčkách motoru vstupuje krátkou trubkou, tj. do spalovací komory vstupuje větší množství vzduchu s menším odporem, čímž se zvyšuje její výkon.

Největší zdvihový objem, největší výkon, nejnižší hmotnost

Suzuki dosáhla u svých čtyřdobých lodních motorů největšího zdvihového objemu. Se zdvihovým objemem 3614 cm³ dosahuje výkonu 250 k, kterého nedosahuje žádný jiný lodní motor. Nenechte se však zmást vysokým výkonem. To nutně neznamená, že motory Suzuki jsou také těžké. S hmotností 263 kg je Suzuki lehčí než motory jiných výrobců.

Suzuki jako první použila 32bitovou elektroniku a velmi jemně vyladěnou elektroniku vstřikování pro lodní motory. "Přímé zapalování" eliminuje rušení a je účinné. Uspořádání bloku v úhlu 55 stupňů zaručuje optimální velikost motoru, což je i vizuální zážitek ve zpětném zrcátku. Vrtule s velkým průměrem dokáže s výkonem za sebou rozpohybovat velké množství vody.

Odolnost zajišťuje čtyřvrstvá povrchová úprava. Hliníkový kryt je opatřen antikorozní vrstvou, následuje základní nátěr na bázi epoxidu, akrylátový nátěr a poté je na motor nanesena černá metalická barva. Lak je chráněn před vnějšími vlivy vrstvou laku.

VYJÁDŘENÍ KÓDOVÝCH PÍSMEN MODELU

S: STANDARDNÍ BĚŽNÁ DÉLKA (15 sloupců)
L: LONG DRIVE (20 sloupců)
X: EXTRA LONG DRIVE
XX: ULTRAL LONG DRIVE
E: ELEKTRICKÝ STARTÉR, ŘÍDÍCÍ TYČ
R: ELEKTRICKÝ STARTÉR, DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
T: ELEKTRICKÝ STARTÉR, DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ, SERVO TRIMMING A HUB
Z: KONTINUÁLNÍ OTÁČENÍ
P: MĚNNÝ SMĚR OTÁČENÍ