Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Model souostrovního křižníku (Nemere II) L70 VVL
Model souostrovního křižníku (Nemere II) L70 VVL
220,2 EUR

Model souostrovního křižníku (Nemere II) L70 VVL

R

OZMĚRY: 72 x 13 x 92 cm

MATERIÁLY

 

: akácie - jiné tropické stromy PŘÍSLUŠENSTVÍ

: estetická jmenovka pro model lodi a dřevěný podstavec.

D

íky podstavci jej lze snadno umístit na nábytek.

BALENÍ: Dřevěný model lodi v bezpečné krabici s nataženou plachtou, , jejíž usazení na místo zabere několik minut.

dřevěná loď v měřítku Nemere II Model je kompletně ručně vyrobený, což chválí kompetentní práci zkušených a zručných mistrů. D

ekorativní předmět, vyrobený metodou prkna , je propracovaný do nejmenších detailů, k jeho výrobě se nepoužívají žádné předem sestavené dřevěné stavebnice.

je vyroben z vysoce kvalitních dřevěných materiálů, které zaručují harmonické začlenění dekorativního předmětu do světa interiérových dekorací a designu

. okna kajuty, kotvy a další složité detaily modelu plachetnice jsou vyrobeny z kovových slitin ve vlastní dílně.

P

lachty, nepostradatelný doplněk pro plavbu, jsou ručně šité.

Dřevěné modely lodí ve věrném měřítku jsou vyráběny stovky hodin práce a s velkou zručností na základě originálních plánů, detailních výkresů a maleb.

.

Kvalita a přesnost modelu lodi Nemere II

byla výrobcem několikrát pečlivě zkontrolována, než byla uložena do konečného obalu. Můžeme vás proto ujistit, že při koupi výrobku obdržíte vysoce kvalitní produkt, který vás bude dlouho těšit.

Cikkszám
C001
k dispozici
220,2 EUR
Podrobnosti

SCHARENKREUZER (JMÉNO II)

HISTORIE LODI

< span> Klasický křižník (anglicky Quadratmeteryacht nebo Skerry Cruiser, německy Scharenkreuzer nebo Schärenkreuzer) je typ plachetníjachty, která je většinou vyrobena ze dřeva, tzv. Staví se podle pravidla čtverečních metrů, pravidel pro třídu lodí. Vznikla ve Švédsku a nejrozšířenější byla v Baltském moři, i když některé třídy byly oblíbené i ve zbytku Evropy a ve Spojených státech. Různé třídy klasických křižníků nejsou stavěny podle přesně definovaného plánu, což znamená, že lodě stejné třídy nejsou stejné, ale díky dodržování stejných pravidel jsou srovnatelné co do velikosti a výkonu. Většina klasických křižníků jsou dlouhé, úzké lodě s nízkou palubou a vysokými plachtami.

První domácí křižníky patřily do třídy 40. Kálmán Kándó, inženýr známý po celé Evropě a vynálezce po něm pojmenovaných elektrických lokomotiv, si v roce 1924 objednal plány u německého lodního konstruktéra Adama Harmse. Jeho loď postavila společnost Balatoni Yachtépító Rt. a plachetnice GLÓRIA byla spuštěna na vodu v roce 1925. O rok později postavil Jenő Moldoványi podle plánů Adama Harmse také křižník NEMERE 40, rovněž u Yachteító Rt. (Dnes námořníci mezi sebou nazývají tento křižník Kisnemere, protože v roce 1944 nesl jeden ze 75 křižníků také jméno Nemere). Obě lodě po několika rekonstrukcích plují dodnes. Trvalo by ještě 17 let, než by byl postaven další křižník třídy 40, ale pak byla třída rozšířena o dvě jednotky. ADDIO III byl dokončen v roce 1943, TABU v roce 1944.

Vraťme se však ke vzhledu dalších tříd křižníků. V roce 1927 byly postaveny tři křižníky 22 a jeden křižník 30. První 22, SIRICCO, postavil Dr. Miklós Tuss, druhou, ZULU, postavil László Kerényi a třetí, KARAKÁN, postavil Krayer Krauss Arnold. Mezi třicítkou RABONBÁN byl první, Dr. Byl pravděpodobně vyroben v Německu na objednávku Gábora Ugrona. Dvaadvacítky byly zcela jistě postaveny podle plánů Jenő Benacseka. SIROCCO byl postaven v Budapešti, KARAKÁN ve Veszprému Faipari Vállalat a ZULU v Balatoni Yachtépító Rt. Se SIROCCO vyhráli čtyři mistrovství a 24. srpna 1929 loď také překonala časem 5 hodin a 53 minut rekord na trati mezi Kenese a Keszthely. Jaký byl tento čas před 78 lety úspěch, jasně ukazuje dnešní rekord 3 hodiny 40 minut. RABONBÁN vyhrál první soutěž o Modrou stuhu v roce 1934 a stal se jednou mistrem. Druhá třicítka byla spuštěna na vodu v roce 1928, dostala jméno EMESE a postavil ji István Schuller, výrobce kancelářských potřeb.


Více: http://www.scharenkreuzer.hu/balatoni_scharen_tortenet.html

Údaje
EAN číslo:
C001
Podobné produkty